Acte benèfic

El proper dijous 16 de juny, a les 19.00h, tindrà lloc al museu un acte benèfic a favor de la investigació i recerca del Crohn i la Colitis Ulcerosa. L’acte el presentarà en Sebastià Raurell, i s’hi presentarà el llibre “A veces puta y otras maravillosa” escrit per Tanit Tubau. L’autora del llibre narra en primera persona, i de manera irònica i divertida, com ha hagut de conviure amb la malaltia des dels nou anys. A més, destinarà 1€ de cada llibre venut a l’Hospital Clínic per a la recerca.

Per altra banda, hi intervindrà el Dr. Xavier Farrés per donar a conèixer aquestes malalties, així com Josep Maria Riba (director del museu), l’escriptora Laila Karrouch, i Enric Bosch (president de l’Associació de malalts de Crohn i Colitis Ulcerosa de Catalunya). L’acte conclourà amb la col·laboració de Pep Sala i Nàiades-Cor de noies.

Hi esteu tots convidats!