Goula. Projecte d’art, joc i memòria

El 1942 es fundava a Vic la fàbrica de joguines de fusta Goula. Després d’una dilatada i brillant trajectòria tancava les portes el 1996.

Quan casualment se’ls va concedir una important reserva de l’excedent de peces Goula a la Montsita Rierola i en Jordi Lafon, van impulsar un projecte artístic per treballar sobre diferents propostes que inclouen aspectes com el joc, la reflexió, la xarxa, l’intercanvi i la participació per establir diferents mirades a partir d’un llegat comú.

El projecte artístic forma part de la tesi doctoral Goula. Art, joc i memòria. D’una aventura industrial a una experiència artística de Montsita Rierola, on es posa en relació la recerca del cas de la indústria Goula amb la pràctica de l’art i el joc.

La transcendència del projecte, així com la relació temàtica amb la proposta del programa Art i Escola, que aquest curs gira entorn del joc, han portat a incloure l’exposició Goula. Projecte d’Art, joc i memòria en el programa d’activitats per a commemorar el 10è aniversari d’ART I ESCOLA. Per aquesta raó, ACVIC col·labora en l’organització i gestió de l’exposició.

Aquesta exposició es podrà visitar del 29 de gener al 25 d’abril de 2021.

ACTES DE CLOENDA

Montsita Rierola i Jordi Lafon, artistes de l’exposició temporal “Goula. Projecte d’art, joc i memòria”, ofereixen dues últimes visites guiades com a cloenda de la seva exposició.

Ells mateixos ens explicaran com va sorgir l’exposició quan casualment se’ls va concedir una important reserva de l’excedent de peces Goula, i com van impulsar un projecte artístic per treballar sobre diferents propostes que inclouen aspectes com el joc, la reflexió, la xarxa, l’intercanvi i la participació per establir diferents mirades a partir d’un llegat comú.

No badeu que queden poques places!

DIES: dissabte 24 d’abril a les 12h i a les 17h; diumenge 25 d’abril a les 12h

PREU: 1€ per persona (menors de 10 anys gratuït)

Places limitades. Amb reserva prèvia.

Més informació i reserves: info@museuartpellvic.cat / 938833279