Exposició temporal

Properament inaugurarem la nova exposició temporal que es podrà visitar al nostre museu fins a finals de setembre.

El divendres 30 de juny, es va inaugurar l’exposició temporal Paisatges d’Osona a peu de cavallet, i degut a l’èxit de visitants, es prorrogarà fins el dissabte 30 de setembre. Es tracta d’una exposició col·lectiva on hi participaran 31 autors osonencs de trajectòria reconeguda. Els autors aportaran un total de 62 obres pintades a l’aire lliure que mostraran els racons més especials i emblemàtics de la nostra comarca.

Per altra banda, aquesta exposició és també una manera de retre tribut als paisatgistes que fa dècades es reuneixen per pintar a l’aire lliure i que, a través del seu art, donen a conèixer Osona arreu del territori.

L’últim dia d’exposició, a les 17h, tindrà lloc l’acte de cloenda que anirà a càrrec del pintor i actor manlleuenc Antoni Anglada, qui oferirà una visita guiada en clau d’humor i un monòleg de Joan Capri, en homenatge al centenari del seu naixement.