Properes exposicions

Durant aquest mes de juny tindrem dues exposicions temporals noves. La primera, Trajectòria 17, es podrà visitar del 9 al 25 de juny, i serà la presentació pública del projecte que realitza l’alumnat de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic al finalitzar un cicle formatiu o els estudis superiors. En aquesta mostra diversos alumnes presentaran els seus treballs de final de curs, així que serà una exposició ben variada amb les diverses disciplines plàstiques que han treballat durant el curs (o amb les que s’han especialitzat). La inauguració tindrà lloc el divendres 9 de juny a les 18h.

La segona exposició que s’inaugurarà durant aquest mes porta el títol de Paisatges d’Osona a peu de cavallet, i es podrà veure del 30 de juny al 3 de setembre. Es tracta d’una exposició on hi participaran 31 autors osonencs (o amb vinculació osonenca), de trajectòria reconeguda, i estarà formada per un total de 62 obres pintades a l’aire lliure, que mostraran els racons més especials i emblemàtics de la nostra comarca. Per altra banda, aquesta exposició és també una manera de retre tribut als paisatgistes que fa dècades es reuneixen per pintar la nostra comarca i donar-la a conèixer, a través del seu art, arreu del territori. La inauguració serà el divendres 30 de juny a les 19h.