Exposició temporal

Properament inaugurarem la nova exposició temporal que es podrà visitar al nostre museu durant tot l’estiu.

El proper divendres 30 de juny, a les 19.00h, inaugurarem Paisatges d’Osona a peu de cavallet, i es podrà veure del 30 de juny al 3 de setembre. Es tracta d’una exposició col·lectiva on hi participaran 31 autors osonencs de trajectòria reconeguda. Els autors aportaran un total de 62 obres pintades a l’aire lliure que mostraran els racons més especials i emblemàtics de la nostra comarca.

Per altra banda, aquesta exposició és també una manera de retre tribut als paisatgistes que fa dècades es reuneixen per pintar a l’aire lliure i que, a través del seu art, donen a conèixer Osona arreu del territori.