Actuals

La insígnia Mestre Artesà 2016

Del 7 de febrer al 5 de març de 2017 -Més informació

Un any més, aquesta mostra itinerant, passarà pel nostre museu per donar a conèixer els diversos projectes de les escoles catalanes amb cicles superiors de joieria que han participat en el concurs anual d’insígnies Mestre Artesà.

VICCC16 Panoràmica

Del 10 de febrer al 26 de març de 2017 -Més informació

En motiu de Vic Capital de la Cultura Catalana celebrat el passat any 2016, s’exposarà al museu una mostra temporal que farà de resum d’algunes de les activitats que en van formar part. L’exposició interactuarà amb la col·lecció permanent del museu.

Creure en 10 coses impossibles abans d’esmorzar

Del 11 de febrer al 26 de març de 2017 -Més informació

En motiu del 25+1 aniversari d’H. Associació per a les Arts Contemporànies, es proposa un projecte expositiu que serà una celebració. Durant la inauguració es duran a terme accions i performances de diferents artistes, pensadors i escriptors que produiran rastres per a l’exposició.