Dia Internacional dels Museus ’16

En motiu del Dia Internacional dels Museus que se celebra el 18 de maig, aquest any hem programat diverses activitats per aquella setmana.

Dimecres 18 de maig: Jornada de portes obertes. Per celebrar el Dia Internacional dels Museus, aquest dia serà portes obertes, per tant, es podrà visitar gratuïtament el museu de 10h a 13h i de 16h a 19h.

Dissabte 21 de maig, d’11h a 12h: Visita guiada a la col·lecció. Visita gratuïta amb el preu de l’entrada. El Museu proposa una visita comentada a la col·lecció d’Andreu Colomer Munmany, que reuneix objectes de pell d’una gran riquesa artística. Amb aquesta visita coneixerem detalls i secrets de les obres de la col·lecció, així com també ens endinsarem en les tècniques decoratives aplicades en la pell.

Diumenge 22 de maig, d’11h a 12h: La pell del món. Activitat familiar pensada per a famílies amb infants de 3 a 8 anys. Activitat gratuïta amb el preu de l’entrada. Acompanyats d’un educador farem una volta al món a través de les obres de la col·lecció del MAP. Tota la família ajudarà a la Kekacauan a recuperar els records dels seus viatges que un malvat bruixot ha convertit en ombres. Aconseguirem ser uns autèntics aventurers?

Per a reserves o més informació podeu trucar al 938833279, o bé, contactar amb nosaltres a través del nostre correu electrònic: info@museuartpellvic.cat