Dia Internacional dels Museus

Un any més ens sumem al Dia Internacional dels Museus, que enguany té com a lema “El futur dels museus: recuperar i tornar a imaginar”, i ho fem amb les propostes que trobareu a continuació.

Jornada de portes obertes

El dimarts 18 de maig, aprofitant que és el Dia Internacional dels Museus, podreu visitar gratuïtament la col·lecció d’arts decoratives aplegada per Andreu Colomer Munmany, que reuneix objectes elaborats amb pell d’una gran riquesa artística. Així mateix, serà una bona ocasió per visitar l’exposició temporal del moment, “L’essència de la vida”, una mostra col·lectiva de la mà de “Nou prisma”.

Tastet temàtic “Les ombres del museu”

El dimarts 18 de maig, a les 11h i a les 12h, oferim un  breu recorregut per la col·lecció de figures per a teatre d’ombres del museu. Descobrirem els misteris que les envolten i ens aproparem a la seva història. Activitat gratuïta.

Tastet temàtic “El guadamassil”

El dimarts 18 de maig, a les 17h i a les 18h, oferim un  breu recorregut comentat a la col·lecció de guadamassils del museu. Descobrirem l’origen d’aquesta tècnica decorativa i coneixerem els detalls que la fan tan especial. Activitat gratuïta.

Per a més informació i reserves: info@museuartpellvic.cat / 93.883 32 79