Dia Internacional dels Museus i Nit dels Museus

Aquest 18 de maig celebrem el Dia Internacional dels Museus i Nit dels Museus amb una programació molt especial pensada per a tots els públics!

Dia Internacional dels MuseusDissabte 18 de maig, d’11 a 14 h i de 16 a 19 h.

– Jornada de portes obertes

Durant tot el dia, l’entrada a la col·lecció permanent i a l’exposició Narratives del desconcert, de Quim Domene, serà gratuïta.

– Visita comentada a l’exposició Narratives del desconcert. A les 12 h.

Quim Domene us convida a descobrir la seva exposició a través d’una visita guiada conduïda per ell mateix.

La Nit dels MuseusDissabte 18 de maig, de 19 a 22 h.

– Aprèn a descobrir les teves habilitats creatives: taller d’artesania. De 19 a 21 h.

Farem un taller d’artesania, on grans i petits podran fer les manualitats que solem fer al nostre museu amb pell i materials reciclats. Els assistents es podran endur a casa les seves creacions!

– Visita guiada “Les joies de la nit”. A les 21 h i a les 21:30 h.

La joia del museu d’aquest any és l’arquimesa de “la Jerusalem alliberada”. Durant la visita s’explicarà la història de “la Jerusalem alliberada” i d’una altra joia que conservem al museu: una peça recuperada d’un vaixell enfonsat al fons del mar.

Totes les activitats són gratuïtes. S’aconsella reserva prèvia al 93.8833279 o a info@museuartpellvic.cat