El MAP és un espai segur

Ho hem preparat tot perquè gaudiu de l’art amb seguretat. Per aquest motiu, ens adaptem a les restriccions anunciades per la Generalitat per intentar reduir el nombre de contagis per la COVID-19.  Consulteu totes les mesures higièniques i sanitàries que hem implementat amb l’objectiu d’oferir-vos una visita segura. Totes aquestes mesures seran vigents fins al proper dilluns 9 de novembre, data en la que es revisaran les restriccions per part de les autoritats.

El Museu es podrà visitar en l’horari habitual: de dimarts a divendres de 10h a 13h i de 16h a 19h, dissabtes d’11h a 14h i de 16h a 19h, i diumenges i festius d’11h a 14h. L’aforament s’ha reduït fins a un màxim del 33%, i totes les activitats en grup es posposen seguint les restriccions actuals adoptades pel Govern de Catalunya.

COM PODEM VISITAR EL MAP?
Perquè pugueu fer la visita amb les màximes garanties i seguretat, hem pres aquestes mesures, seguint la normativa sanitària vigent:

– És obligatori l’ús de mascareta

– Teniu a la vostra disposició gel hidroalcohòlic per desinfectar-vos les mans durant la visita

– Visiteu el museu individualment o en grups de convivència

– Respecteu la distància física de seguretat d’1,5 metres

Per facilitar-vos la visita, podeu accedir al web del museu i utilitzar-la com a guia per ampliar informació de les obres a través d’imatges i textos.