El MAP torna a obrir les portes

El Museu de l’Art de la Pell de Vic torna a obrir les portes al públic aquest dissabte 30 de maig. Els professionals del MAP han treballat intensament les darreres setmanes per garantir les mesures de seguretat, higiene i salut per a visitants i per preservar la bona conservació del seu fons d’art.

A partir de dissabte també es podrà visitar l’exposició temporal de Dolors Puigdemont “Pells de bosc”, que havia d’acabar el 24 de maig però s’ha pogut prorrogar fins el 15 de setembre.

COM PODEM VISITAR EL MAP?

S’ha limitat l’aforament a un terç de la capacitat del museu, i a 10 persones a la sala d’exposicions temporals. Serà obligatori l’ús de mascareta en tot el museu, i la visita es farà individual o en grups de convivència. Cal respectar la distància física de seguretat de 2 metres.

De moment, només poden visitar el museu les persones de la Regió Sanitària Catalunya Central.

El Museu es podrà visitar en l’horari habitual: de dimarts a divendres de 10h a 13h i de 16h a 19h, dissabtes d’11h a 14h i de 16h a 19h, i diumenges i festius d’11h a 14h. Els dilluns el museu romandrà tancat.