És Nadal al MAP

Des del Museu, hem programat diverses activitats per què tota la família gaudeixi d’aquests dies especials amb nosaltres:

ELS ANIMALS D’EN QUEL. Dissabte 11 de desembre, 16:30h. Preu: 4€ per participant.

En Quel, el gegant del nostre museu, ha perdut tots els animals de la seva granja mentre treballava. Nosaltres, acompanyats d’un educador, ens convertim en autèntics exploradors per descobrir, a través de pistes i endevinalles, en quins objectes del museu s’han amagat. Per a famílies amb nens/es entre 4 i 8 anys. S’aconsella reserva prèvia.

TALLER D’ORNAMENTS NADALENCS AMB PELL. Diumenge 12 de desembre, d’11h a 13h. Preu: Gratuït.

Veniu a celebrar amb nosaltres el 25è aniversari del museu i el 5è aniversari del taller NQuart Leather amb un taller d’artesania gratuït que us farà la mateixa Sandra Quílez, mestra artesana del cuir.

FEM TEATRE D’OMBRES! Dijous 23 de desembre, 10:30h. Preu: 4€ per participant.

Descobrirem els secrets del teatre d’ombres tailandès, turc i xinès amb una activitat pensada per a tota la família. Fem teatre d’ombres consistirà en un recorregut comentat seguit d’un taller on els més petits podran elaborar les seves figures d’ombres amb les quals, al final, faran el seu propi espectacle teatral. Per a famílies amb nens i nenes de 4 a 10 anys. S’aconsella reserva prèvia.

LA PELL DEL MÓN. Dimecres 29 de desembre, 11:30h. Preu: 4€ per participant.

Activitat familiar que consisteix en un viatge per tot el món! Petits i grans us haureu de convertir en autèntics aventurers per recuperar els objectes que la Kekacauan ha perdut per culpa d’un malvat bruixot. Aprofitarem aquest viatge per conèixer les cultures més llunyanes, així com els seus objectes i tradicions. Activitat recomanada per famílies amb nens de 5 a 9 anys. S’aconsella reserva prèvia.

TALLER DE FANALETS. Dijous 30 de desembre i dimarts 4 de gener, de 16:30h a 18:30h. Preu: 5€ per participant.

Prepararem la nit més màgica de l’any amb un taller d’artesania on nens i nenes podran fer els seus propis fanalets! Tot utilitzant pell i materials reciclats guarnirem fanalets i farem altres manualitats. Activitat infantil conduïda per un monitor del museu que es farà càrrec dels petits. S’aconsella reserva prèvia.