És Nadal al MAP!

Des del Museu, hem programat diverses activitats per què tota la família gaudeixi d’aquests dies especials amb nosaltres:

TALLER DE NADAL: divendres 23 de desembre, de 16:30h a 18:30h. 5€ per participant (acompanyants gratuït).

Si arribat aquest dia encara no teniu el pessebre preparat, no patiu, al MAP us ajudarem a fer el vostre pessebre així com un tió imant i altres decoracions nadalenques.

FEM TEATRE D’OMBRES: dimecres 28 de desembre, a les 11h. 4€ per participant. Famílies amb nens/es de 4 a 12 anys.

Recorregut comentat seguit d’un taller on els més petits podran elaborar les seves figures d’ombres amb les quals, al final de l’activitat, faran el seu propi espectacle teatral.

LA PELL DEL MÓN: dijous 29 de desembre, a les 11h. 4€ per participant. Famílies amb nens/es de 4 a 9 anys.

Amb aquesta activitat familiar viatjarem per tot el món per recuperar els objectes que la Kekacauan ha perdut per culpa d’un malvat bruixot. Ens ajudeu?

TALLER DE REIS: dimecres 4 de gener de 2023, de 16:30h a 18:30h. 5€ per participant (acompanyants gratuït).

Prepararem la nit més màgica de l’any fent els nostres propis fanalets!

Els horaris per aquests dies són els següents:

De dimarts a divendres de 10h a 13h i de 16h a 19h / Dissabtes d’11h a 14h / Diumenges i festius d’11h a 14h.

El museu romandrà tancat els dies 25 i 26 de desembre, 1 i 6 de gener.

Els dies 24 i 31 de desembre, el museu obrirà només d’11h a 14h; el 5 de gener només de 10h a 13h.

Més informació aquí.