Activitats pel Mercat Medieval de Vic

Els dies 5, 6, 7 i 8 de desembre de 2015, la ciutat acull una nova edició del Mercat Medieval i per aquest motiu des del museu s’organitzen un conjunt de propostes per  tots els públics: activitats familiars, visites comentades:

Activitat Familiar: La Pell del món.

En  motiu del Mercat Medieval de Vic, el museu ofereix l’activitat familiar “La Pell del Món, juntament amb la Kekacauan, pares i nens ens convertirem en aventurers i viatjarem pel món per conèixer les cultures més llunyanes, els seus objectes i les tradicions més fascinants.

Dies: Dissabte 5 i Dimarts 8 de desembre,

Hora: d’11 a 12 h.

Públic: famílies amb nens d’entre 4 i 8 anys.

Preu: Activitat gratuïta amb el preu de l’entrada.

Visita comentada a la col·lecció permanent.

Per al públic adult i també en motiu del Mercat Medieval, el Museu proposa una visita comentada a la col·lecció d’arts decoratives aplegada per Andreu Colomer Munmany, que reuneix objectes d’una gran riquesa artística elaborats amb pell. Activitat gratuïta amb el preu de l’entrada

Dies: Diumenge 6 de desembre

Hora: d’11 a 12h.

Públic: Adult

Preu: Activitat gratuïta amb el preu de l’entrada.