Blanc i negre

Entre el blanc i el negre hi ha una àmplia gamma de grisos. El mateix succeeix amb la nostra percepció de la realitat que ens envolta. Des dels fenòmens més globals que marquen l’actualitat (com la crisi dels refugiats, la contaminació o els casos de pederàstia a l’església) fins a situacions molt més quotidianes, cadascú hi interactua amb intensitats i sensibilitats molt diferents.

L’exposició d’Anna Pont recull una mostra de treballs realitzats des de l’any 2012 fins avui que reflecteixen algunes d’aquestes realitats amb les quals convivim. Plantejades des de la crítica i/o el sentit de l’humor i sense títols ni ressenyes, pretenen provocar d’alguna manera a l’espectador i alhora animar-lo a fer-ne la seva pròpia lectura.

Experimentant amb suports i tècniques diferents com el grafit, el bolígraf, l’aquarel·la, la tinta xinesa o la pintura acrílica, sorgeixen nous camins d’expressió; tots ells però, tenen un denominador comú: no hi ha color, només el blanc, el negre i la gamma de grisos.

El proper dissabte 27 de gener, a les 18h, la mateixa Anna Pont oferirà una visita guiada a la seva exposició per explicar-nos la mirada crítica de cada obra, així com les tècniques utilitzades.

L’exposició es podrà visitar fins el 28 de gener.