Exposició temporal

BOFILL – ANTOLÒGICA, del 29 de març a l’1 de maig.

Les obres compilades per aquesta exposició antològica de Fidel Bofill són una mostra de tota la seva producció, on es posa de manifest el seu caràcter d’artista polièdric: pintor, dibuixant, il·lustrador, ceramista i escriptor. Una personalitat plàstica que es focalitza principalment en dues vessants importants: la de pintor i la de ceramista. En la pintura, el seu art neix d’una síntesi de colors exacerbats i de l’abstracció que resol per masses i taques de color, incorporant tots els elements plàstics que troba al seu abast, i aprofundint en experiències que van des del postimpressionisme fins a la més pura abstracció. En la disciplina de ceràmica, opta per la investigació i viatja per un camí menys tradicional, molt més informal, abstracte i conceptualment llibertari.