Cloenda de Permeabilitats

Per a la cloenda de l’exposició temporal “Permeabilitats” de Jordi Lafon, Pep Montoya i Joan Furriols, s’ha organitzat un acte especial en el que es presentarà el catàleg de l’exposició. Aquesta presentació tindrà lloc el dissabte 28 de gener a les 12h del migdia. Al final de l’acte s’entregarà gratuïtament un exemplar del catàleg a tots els assistents.

Per altra banda, el mateix dissabte a les 11h del matí, els tres artistes oferiran una visita comentada a la seva exposició. Les dues activitats serviran com a actes de cloenda de “Permeabilitats”, ja que l’últim dia que es podrà visitar serà el diumenge 29 de gener.

DIA: Dissabte 28 de gener

HORA: A les 11h, visita guiada a l’exposició; a les 12h, presentació del catàleg.

PREU: Entrada gratuïta.

Hi esteu tots convidats!