Conferència “Forjant somnis d’un mestre artesà”

El proper dijous 13 d’abril, a les 19.00h, tindrà lloc al museu la conferència “Forjant somnis d’un mestre artesà” a càrrec de l’artista d’Alpens, Enric Pla i Montferrer. La xerrada narrarà en primera persona la seva trajectòria que consta d’una àmplia obra artística i d’encàrrec. Aquesta conferència mostrarà com, des de la tradició del foc i el ferro, es poden desenvolupar obres molt contemporànies.

La conferència entra dins el marc de l’exposició temporal “La insígnia Mestre Artesà 2015″ que es podrà visitar fins al 14 d’abril, i que dóna a conèixer 53 projectes procedents de les escoles catalanes amb cicles superiors de joieria. Aquest any, per tal de complementar la col·lecció d’insígnies, s’ha convidat a participar-hi el mestre artesà Enric Pla i Montferrer que, a través de la seva obra exposada, podem conèixer de més a prop el seu treball de la forja i l’escultura.

La conferència serà lliure i oberta a tothom.