Creure en 10 coses impossibles abans d’esmorzar

El projecte expositiu Creure en 10 coses impossibles abans d’esmorzar és una celebració, una festa, un ritual en el que tanta importància té el que esdevé durant la festa (el dia de la inauguració) com les restes, residus i traces que s’acumulen durant el procés de celebració (que passaran a ser a part de l’exposició). Activitat en el marc del 25+1 aniversari d’H. Associació per a les Arts Contemporànies.

Entenem l’art com un terreny ple de possibilitats des del qual podem descontextualitzar, jugar i construir maneres de treballar i formes d’habitar el món, i apostem per combinar diferents disciplines no únicament artístiques. Hem convidat artistes, pensadors, escriptors i investigadors que duguin a terme accions/treballs/peces durant la inauguració, que construeixin un gran i fragmentat esdeveniment/performance, i que produeixin rastres/despulles/materials (semblants al caos/desordre que queda després d’una festa).

L’exposició es podrà visitar de l’11 de febrer al 26 de març.

INAUGURACIÓ: dissabte 11 de febrer, 18.00h.