Dans la peau/Dins la pell

Prorrogada una de les exposicions de Dans la peau/Dins la pell fins al 8 de febrer de 2015.

Informació a http://bit.ly/1ubXJyE

L’École Supérieure d’Art des Pyréneés site de Tarbes (França) i l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic (Catalunya) mostren al Museu de l’Art de la Pell de Vic el projecte «Dans la peau/Dins la pell». Aquesta mostra, on es poden veure dues exposicions en una, mostra el diàleg i la interacció entre dues escoles d’art i disseny, situades a una banda i l’altra del Pirineu.

En el cas de Dins de la pell, de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, s’hi poden veure un conjunt d’obres d’alumnes, exalumnes i professors que s’integren dins de la col·lecció del MAP i que serveixen de preàmbul per anar acostant al visitant a «Dans la peau». L’exposició de l’escola d’art de Tarbes està ubicada a la sala d’exposicions temporals, situada a la segona planta del MAP. Aquesta exposició, formada per creacions d’estudiants i professors, neix com a continuació del treball realitzat al taller «hors des murs» que l’ESA del Pyrénées Pau-Tarbes a la Bisbal de l’Empordà i que el 2013 va culminar amb l’exposició «Esteu aquí». La mostra que es podrà veure al MAP presenta produccions interdisciplinàries sorgides del treball col·lectiu d’estudiants i professors d’aquest centre que en el seu enfoc pedagògic ha trobat un gran ressò internacional a través de projectes d’intercanvi. Aquest centre és especialment reconegut pel seu ensenyament en el camp de la ceràmica. En l’exposició s’hi troben peces de Carla Serrat, alumna de l’escola vigatana, elaborades en la seva estada a l’escola de Tarbes dins del programa de mobilitat internacional d’aquest centre.

El dijous 6 de novembre a les 7 de la tarda s’inaugurarà l’exposició. Coincidint amb l’acte d’inauguració començarà una estada de dos dies d’un grup de 50 persones vinculades a l’escola d’art de Tarbes que, a més de visitar l’exposició, podran conèixer l’escola d’art osonenca i descobrir el potencial artístic de Vic.