Dia Internacional dels Museus 2015

En motiu de la celebració, un any més, del Dia Internacional dels Museus el MAP ha organitzat diferents activitats per a tots els públics:

Dissabte 16 de maig

La història del moble a les col·leccions del MAP, a les 11 h. Per al públic adult. Activitat gratuïta amb el preu de l’entrada.

A través de la col·lecció de mobiliari del MAP descobrirem com l’home, des d’antic, valora la bellesa i l’aplica als objectes d’ús quotidià, convertint els mobles en un magnífic exemple d’aquesta norma. A partir diferents tipologies de mobiliari, com són el cofre, la cadira o el llit, podrem conèixer la col·lecció del Museu de l’Art de la Pell des d’un altre punt de vista.

Diumenge 17 de maig

Jornada de portes obertes, d’11 a 14 h.

La Pell del món, a les 11 h. Famílies amb infants de 3 a 8 anys. Activitat gratuïta.

Acompanyats d’un educador fem una volta al món a través de les obres de la col·lecció del MAP. Tota la família ajudarà a la Kekacauan a recuperar els records dels seus viatges que el malvat bruixot ha convertit en ombres. Aconseguirem ser uns autèntics aventurers?