Jornades Europees del Patrimoni

Ens unim a la celebració de les Jornades Europees del Patrimoni que, enguany, tindrà lloc els dies 11, 12 i 13 d’octubre. Les Jornades Europees del Patrimoni són un esdeveniment obert a tothom i una gran oportunitat per donar a conèixer la riquesa i atractiu del nostre patrimoni cultural. Per aquest motiu, proposem dues activitats ben diferents per tal d’apropar la nostra col·lecció a tota la família.

ACTIVITAT FAMILIAR “ELS ANIMALS D’EN QUEL”

En Quel, el gegant del nostre museu, ha perdut tots els animals de la seva granja mentre treballava. Nosaltres, acompanyats d’un educador, ens convertim en autèntics exploradors per descobrir, a través de pistes i endevinalles, en quins objectes del museu s’han amagat.

Dies: dissabte 12 d’octubre, a les 11:30h

Preu: 4€ per participant (menors de 3 anys gratuït)

Activitat recomanada per famílies amb nens de 3 a 12 anys. S’aconsella reserva prèvia.

VISITA GUIADA LA COL·LECCIÓ PERMANENT

Visitarem l’exposició permanent per conèixer de prop l’origen de la col·lecció d’Andreu Colomer Munmany i la gran riquesa artística dels seus objectes.

Dies: diumenge 13 d’octubre, a les 11:30h

Preu: activitat gratuïta amb l’entrada del museu

S’aconsella reserva prèvia.

Per a més informació i reserves:

Tel: 938833279

Correu electrònic: info@museuartpellvic.cat