Eusebi Baucells. Home i estructures

Eusebi Baucells (1944-2017) va ser un artista vigatà que es va dedicar de ple a la pintura i a l’ensenyança de l’art. La seva activitat docent la va exercir, principalment, a l’Escola d’Art de Vic, on va ser un dels professors fundadors.

La mostra Eusebi Baucells. Home i estructures proposa fer un recorregut a través de la trajectòria vital d’aquest artista per tal de descobrir les diferents etapes d’una obra pictòrica intensa i singular. Aquesta exposició s’ha distribuït en tres grans blocs correlatius: L’artista, L’home i La malaltia – una darrera fase anihiladora en què, sorprenentment, va conservar la pintura i el procés creatiu gairebé fins al final.

L’exposició es podrà visitar del 23 de juliol al 21 de setembre de 2021. La presentació es farà el divendres 23 de juliol, a les 19 h.