Festa Major de Vic

Aquest any, en motiu de la Festa Major de Vic, hem programat diverses activitats familiars i visites guiades per aquests dies. A més, per primera vegada podrem veure junts en un mateix espai i període tots els elements de la cultura popular i festiva de la ciutat de Vic, ja que gegants, gegantons, cap grossos, caps de llúpia i bestiari es reuniran en la propera exposició temporal “Festioles” que tindrà lloc al museu del 9 de juliol al 28 d’agost.

Les activitats que proposem són les següents:

– Dissabte 2 de juliol, d’11h a 12h: Visita guiada a la col·lecció. Gratuït amb el preu d’entrada al museu.

– Diumenge 3 de juliol, d’11h a 12h: Teatre d’ombres en família. Nens i nenes a partir de 4 anys. Gratuït amb el preu d’entrada al museu.

– Dimarts 5 de juliol, tot el dia: Portes obertes.

– Dimarts 5 de juliol, d’11h a 12h: Visita guiada “La història del moble”.

– Diumenge 10 de juliol, d’11h a 12h: La pell del món. Nens i nenes a partir de 4 anys. Gratuït amb el preu d’entrada al museu.

Per a més informació i reserves: 938833279 / info@museuartpellvic.cat