Festioles i Pau Uriel

Fins al 2 d’octubre, tindrem al museu dues exposicions temporals ben diferents:

FESTIOLES: aquesta exposició és l’oportunitat de veure per primera vegada, en un mateix espai, tots els gegants i elements festius de la ciutat de Vic. L’exposició reuneix un extens i divers patrimoni festiu que mostra tots els elements que conformen la festa popular vigatana: gegants, caps de llúpia, cap grossos i bestiari de Vic. A més, el diumenge 2 d’octubre a les 11.30h, oferim una l’última visita guiada a “Festioles” per a famílies amb nens i nenes majors de 3 anys que vulguin conèixer de més a prop la història dels gegants de Vic, així com curiositats i anècdotes. La visita té un preu d’1,5€ per persona (menors de 5 anys gratuït).

PAU URIEL: l’exposició dedicada a l’artista osonenc, és un recull de les seves obres realitzades en els últims anys. Aquesta mostra permet acostar-nos a l’artista i comprovar el seu domini vers les diverses tècniques artístiques que treballa: tinta, oli, aquarel·la, acrílic, gravat, ceràmica i “objectes trobats”.