Gastromuseus ’16

Un any més, tenim el plaer de col·laborar amb una proposta cultural que acosta la gastronomia d’Osona i l’oferta museística de la comarca. Aquesta iniciativa tindrà lloc el cap de setmana del 15 al 17 d’abril, i combina una activitat gratuïta en un museu amb una variada oferta gastronòmica i hotelera a uns preus immillorables.

Per part nostra, per tal de participar en el Gastomuseus d’enguany, proposem la següent activitat familiar:

TEATRE D’OMBRES EN FAMÍLIA, Dissabte 16 d’abril, d’11h a 12h. Aquesta activitat consisteix en conèixer la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, així com també les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció. Finalment, donarem vida a les ombres tot creant el nostre propi espectacle ple de llum, color, música, veu i moviment! L’activitat està pensada per a famílies amb infants de 3 a 8 anys.

Si hi voleu participar us heu d’inscriure a la pàgina web del Gastromuseus: www.gastromuseus.cat