Inauguració de les exposicions “De bèstia a bèstia” i “Uniones”

La doble exposició que forma part del Projecte Final / Trajectòria que cada any organitza l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, que permet als alumnes que han finalitzat els estudis presentar en públic el seu projecte artístic, s’inaugurarà el pròxim dijous dia 14. L’EARTVIC l’ha organitzat com un recorregut pels diferents espais de la ciutat on exposen els alumnes. L’arribada al Museu de l’Art de la Pell està prevista cap a les 19:30 aproximadament.

Les dues exposicions formen part dels estudis de forja i fosa. Una d’elles titulada “De bèstia a bèstia” presenta un recull de formes escultòriques on l’artista, Nils Plans Santiago, intenta plasmar totes les vivències que ha tingut amb les diferents espècies treballades.

L’altra, de l’autor Diego Osorio, s’anomena ”Uniones”, presenta una mostra de forja que barreja tècniques i materials diversos, des de la ceràmica fins a les arrels naturals