Jornades Europees de Patrimoni

En motiu de les Jornades Europees de Patrimoni, us oferim diverses activitats per conèixer en profunditat el nostre museu.

Preneu nota:

DIVENDRES 9 D’OCTUBRE

Descobrim el museu

HORA: a les 16:30h

PREU: activitat gratuïta

Visitarem la col·lecció d’arts decoratives aplegada per Andreu Colomer Munmany, que reuneix objectes d’una gran riquesa artística elaborats amb pell. Coneixerem l’origen de la col·lecció, les característiques de les seves peces i quines tècniques decoratives s’hi apliquen.

Tastet a l’exposició “Veure o mirar. Retrats a presó”

HORA: a les 17:30h

PREU: activitat gratuïta

Amb aquesta visita comentada a l’exposició temporal “Veure o mirar. Retrats a presó” coneixerem els treballs que han realitzat els presos del Centre Penitenciari de Lledoners durant el darrer Taller de fotografia fet al Centre. Entendrem què ens volen expressar amb els seus retrats i quines tècniques han utilitzat.

DISSABTE 10 D’OCTUBRE

Activitat familiar La pell del món

HORA: a les 16:30h

PREU: activitat gratuïta

Petits i grans us haureu de convertir en autèntics aventurers per recuperar els objectes que la Kekacauan ha perdut per culpa d’un malvat bruixot. Aprofitarem aquest viatge per conèixer les cultures més llunyanes, així com els seus objectes i tradicions. Activitat recomenada per a famílies amb nens i nenes de 5 a 9 anys.

Les places són limitades a totes les activitats, per aquest motiu s’aconsella reservar prèviament l’assistència.

Més informació i reserves: 93.8833279 / info@museuartpellvic.cat