Jornades Europees de Patrimoni

Un any més, Catalunya celebra les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que té lloc lloc, ininterrompudament a Catalunya, des del 1991. Estan considerades l’activitat participativa més important d’Europa en relació amb el patrimoni cultural. Engunay, El Consell d’Europa proposa celebrar les Jornades Europees de Patrimoni sota el lema Un patrimoni per a tothom.

En motiu de les Jornades Europees de Patrimoni, us oferim una activitat familiar gratuïta per conèixer en profunditat el nostre museu.

ELS ANIMALS D’EN QUEL

En Quel, el gegant del nostre museu, ha perdut tots els animals de la seva granja mentre treballava. Nosaltres, acompanyats d’un educador, ens convertirem en autèntics exploradors per descobrir, a través de pistes i endevinalles, en quins objectes del museu s’han amagat.

DIA: divendres 8 d’octubre

HORA: 16:30 h

DESTINATARIS: per a famílies amb nens i nenes majors de 4 anys

PREU: gratuït