La insígnia Mestre Artesà 2016

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) es complau a convidar-vos a visitar la mostra itinerant de l’exposició del concurs d’insígnies dels Mestres Artesans 2016, que dóna a conèixer els 51 projectes procedents de les escoles catalanes amb cicles superiors de joieria: Llotja, Massana, Arsenal, La Industrial, Tarragona i l’Escola del JORGC, participants en aquesta edició. El concurs es convoca anualment i serveix per a la creació de la col·lecció d’insígnies de Mestre Artesà, que ja consta de 11 peces.

Enguany, el mestre artesà convidat és el cisteller Joan Farré Oliver, de Folgueroles, qui ens oferirà una conferència sobre el seu ofici de cisteller el dijous 23 de febrer a les 19.00h.

Com altres anys passats, l’exposició itinerant ens torna a visitar. La podreu trobar al nostre museu del 7 de febrer al 5 de març.