La insígnia Mestre Artesà 2017

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) es complau a convidar-vos a visitar la mostra itinerant de l’exposició del concurs d’insígnies dels Mestres Artesans 2017, que dóna a conèixer els diversos projectes procedents de les escoles catalanes amb cicles superiors de joieria: Llotja, Massana, Arsenal, La Industrial, Tarragona i l’Escola del JORGC, participants en aquesta edició. El concurs es convoca anualment i serveix per a la creació de la col·lecció d’insígnies de Mestre Artesà, que ja consta de més d’11 peces.

Enguany, el mestre artesà convidat és el ceramista osonenc Pep Madrenas, qui ens oferirà una conferència sobre el seu ofici el dimarts 3 de març a les 19.00h.

Com anys passats, aquesta exposició itinerant ens torna a visitar. La podreu trobar al nostre museu del 5 de març al 3 d’abril.