La Nit dels Museus

Dins el marc del Dia Internacional dels Museus, el MAP s’uneix enguany a la festa de la Nit dels Museus amb diverses activitats:

• Passeig per la història del guadamassil. Recorregut de 20min a les 20h i a les 21h. Gratuït.

El Museu de l’Art de la Pell destaca per la seva col·lecció en objectes decorats amb guadamassil, una tècnica artística aplicada en la pell de gran qualitat i sumptuositat. Coneixerem en què consisteix aquesta tècnica, així com la seva història i la seva utilitat (tan quotidiana com litúrgica).

• Amb els ulls tancats, per Àlvar Calvet. De 20h a 22h. Gratuït.

Àlvar Calvet, autor de l’actual exposició temporal “Nix: d’artistes com a cecs i de cecs com a artistes”, amb els ulls tapats i valent-se només del tacte i la intuïció, realitzarà retrats a tots aquells que vinguin a la nit dels museus.