L’univers oníric de Remedios Varo

Conferència a càrrec d’Andrea Serrano, doctora en Història de l’Art.

Recórrer l’obra de Remedios Varo (1908-1963) suposa endinsar-nos en un univers oníric i profund on els elements màgics, místics i fantàstics floreixen en una producció amb gran càrrega autobiogràfica. La travessa accedeix al jo més profund de l’artista. Aquesta artista surrealista ens revela un món alternatiu, un pont a l’inconscient, una mirada als racons més recòndits del seu subconscient

DIA: dijous 7 de març

HORA: 18:30h

LLOC: MAP, Museu de l’Art de la Pell

Més informació i reserves al 938869360 / reserves@museuartmedieval.cat

«Dones pintores d’avui i d’ahir» és un cicle de conferències, cinema i dansa que selecciona, dins el món predominantment masculí de la pintura al llarg del temps, l’activitat artística d’unes quantes dones que van viure en èpoques diferents i llocs diversos. Costa molt trobar alguna pintora de les èpoques més antigues, perquè la presència professional de la dona en el món de l’art no era tolerada socialment; tanmateix, contra les prohibicions sempre acaben sorgint noms aïllats de dones artistes que van causar l’admiració dels seus contemporanis.

Més informació clicant aquí.