Mercat del Ram

En motiu del Mercat del Ram, que enguany se celebra els dies 7, 8 i 9 d’abril, proposem des del museu les següents activitats:

Visita guiada a la col·lecció permanent

Visitarem la col·lecció d’arts decoratives aplegada per Andreu Colomer Munmany, que reuneix objectes d’una gran riquesa artística elaborats amb pell. Coneixerem l’origen de la col·lecció, les característiques de les seves peces artístiques i quines tècniques decoratives s’hi apliquen.

DIA: Dissabte 8 d’abril

HORA: De 16.30h a 17.30h

PREU: activitat gratuïta amb el preu d’entrada al museu (menors de 10 anys entrada gratuïta)

Entrega de premis del Concurs de Pintura Ràpida de Vic

Enguany se celebra el 51è Concurs de Pintura Ràpida que tindrà lloc el dissabte 8 d’abril en motiu del Mercat del Ram de Vic. Com a novetat, l’entrega de premis es farà al nostre museu aquell mateix dia a les 19h, i fins el 23 d’abril es podran venir a veure tots els quadres participants en el concurs.

DIA: Dissabte 8 d’abril

HORA: 19.00h