Mercat del Ram i Setmana Santa al MAP

Durant els dies del Mercat del Ram i la Setmana Santa el MAP ofereix un ampli programa d’activitats adreçat a tots els públics (general, especialitzat, familiar…). A més, es pot gaudir de l’exposició temporal «Josep Maria Pericas i Morros. 1881-1966. Arquitecte», que repassa l’obra d’un dels arquitectes catalans més importants del segle XX.
Programa d’activitats:

Descobrint Pericas: visita comentada a l’exposició temporal

🗓️ Diumenge 14 d’abril 🕛 11.30 h. Preu 4€ per persona (menors de 7 anys gratuït).
De la mà d’Aleix Catasús i Oliart, historiador de l’art, comissari de l’exposició i autor
del llibre. Josep Maria Pericas i Morros. Arquitecte noucentista. Vic, 1881-
Barcelona, 1966., editat per al Patronat d’estudis Osonencs, descobrirem a fons la
història i l’obra d’un dels arquitectes catalans més importants i desconeguts del segle
XX.

Activitat familiar: aprenem a ser arquitectes

🗓️ Dimarts 16 🕛 10.30 a 12.30 h. Preu 4€ per participant (menors de 3 anys gratuït).
Busquem petits arquitectes! Pares, avis, tiets… aprofiteu el dia 16, vacances de
Setmana Santa, per descobrir Josep Maria Pericas, un arquitecte vigatà de gran
renom. Durant dues hores, jugaran amb peces de Lego fent les seves construccions.

Taller de Sant Jordi

🗓️ Dimecres 17 🕛 10.30 a 12.30 h. Preu 5€ per participant (acompanyants i menors de 2 anys gratuït).
Passeu un matí divertit fent un taller de manualitats. Pares, avis, tiets… aprofiteu el
dia 17, vacances de Setmana Santa. Durant dues hores, gaudiran, creant la seva
pròpia guardiola, en forma de drac de Sant Jordi.
Activitat recomanada per famílies amb nens de 3 a 12 anys.

Descobrint el museu: visita guiada a la col·lecció

🗓️ Dijous 18 d’abril 🕛 11.30 h. Inclòs amb el preu de l’entrada.
Visitarem la col·lecció d’arts decoratives aplegada per Andreu Colomer Munmany,
que reuneix objectes elaborats amb pell d’una gran riquesa artística.

Activitat en família: “Els animals d’en Quel”

🗓️ Divendres 19 d’abril 🕛 11.30 h. Preu 4€ per participant (menors de 3 anys gratuït).
En Quel, el gegant del nostre museu, ha perdut tots els animals de la seva granja
mentre treballava. Nosaltres, acompanyats d’un educador, ens convertim en
autèntics exploradors per descobrir, a través de pistes i endevinalles, en quins
objectes del museu s’han amagat.Activitat recomanada per famílies amb nens de 4 a 8 anys.

Descobrint Pericas: visita comentada a l’exposició temporal

🗓️ Dissabte 20 d’abril 🕛 17 h. Preu 4€ per persona (menors de 7 anys gratuït).
del llibre. Josep Maria Pericas i Morros. Arquitecte noucentista. Vic, 1881-
Barcelona, 1966. Editat per al Patronat d’estudis Osonencs, descobrirem a fons la
XX.

Espai familiar Pericas

🗓️ 18, 19, 20, i 21 d’abril 🕛 tot el dia (horari d’obertura del museu). Preu 1€ per persona (menors de 10 anys gratuït).
Aprofitant la visita a l’exposició temporal, petits i acompanyants podran experimentar
amb l’arquitectura fent les seves pròpies construccions amb peces Lego.
Organitza: Museu de l’Art de la Pell i COAC. Comarques Centrals. Seu de Vic.
S’aconsella reserva prèvia a totes les activitats.

Per a més informació:

Correu electrònic: info@museuartpellvic.cat