Mercat del Ram i Setmana Santa

Aquest any, durant els dies de Mercat del Ram i Setmana Santa, el museu oferirà diverses activitats per gaudir d’aquests dies festius.

– Diumenge 20 de març, d’11h a 12h: La pell del món. Amb aquesta activitat coneixerem el personatge de la Kekacauan, que mitjançant el joc, l’observació i la imaginació ens farà descobrir les obres del Museu i la seva relació amb el món d’on provenen. Cada nen i nena disposarà d’un passaport propi, de manera que es convertirà en un autèntic viatger per conèixer les cultures més llunyanes, els seus objectes i les tradicions més diverses. Activitat pensada per a famílies amb infants de 3 a 8 anys.

– Diumenge 27 de març (Pasqua), d’11h a 12h: Visita guiada a la col·lecció. La visita proposa un recorregut pel museu per tal de conèixer l’origen de la col·lecció, així com els detalls i la història dels objectes de pell que la conformen.

Les dues activitats són gratuïtes amb el preu de l’entrada.

Per altra banda, durant els dies de Setmana Santa, el museu farà horari de festiu els següents dies:

Dijous 24 de març: obert d’11h a 14h.

Divendres 25 de març: obert d’11h a 14h.

Dissabte 26 de març: obert d’11h a 14h.

Diumenge de Pasqua: obert d’11 a 14h.

Dilluns de Pasqua: TANCAT.