Naturae

En aquesta ocasió, comptem amb l’obra plàstica d’Eudald Alabau, un artista nascut a Ripoll i ex-professor d’escultura de l’Escola d’Art de Vic. La seva obra s’ha pogut veure a 14 localitats de Catalunya, així com a Noruega, Eslovènia, França, Euskadi i Espanya. Ara, Alabau portarà al Museu de l’Art de la Pell una exposició antològica, una retrospectiva del seu treball com a artista plàstic en el decurs del temps, amb temàtiques i tècniques de pintura, escultura, instal·lacions, performances i temes de land art.

L’exposició s’ha prorrogat i es podrà visitar fins al 14 de maig. Com a acte de cloenda i coincidint amb la Nit dels Museus, el dissabte 13 de maig, de 19 h a 22 h, l’Eudald oferirà una activitat per a famílies i una performance molt significativa a l’entrada del museu. Properament, n’explicarem tots els detalls.