Naturae

Actualment estem treballant en la propera exposició temporal que acollirà el nostre museu. En aquesta ocasió, comptarem amb l’obra plàstica d’Eudald Alabau, un artista nascut a Ripoll i ex-professor d’escultura de l’Escola d’Art de Vic. La seva obra s’ha pogut veure a 14 localitats de Catalunya, així com a Noruega, Eslovènia, França, Euskadi i Espanya. Ara, Alabau portarà al Museu de l’Art de la Pell una exposició antològica, una retrospectiva del seu treball com a artista plàstic en el decurs del temps, amb temàtiques i tècniques de pintura, escultura, instal·lacions, performances i temes de land art.

L’exposició es podrà visitar de l’11 de febrer al 2 d’abril. La inauguració tindrà lloc al nostre museu el dissabte 11 de febrer, a les 12 h.