Paisatges d’Osona a peu de cavallet

Es tracta d’una exposició on hi participaran 31 autors osonencs (o amb vinculació osonenca), de trajectòria reconeguda, i estarà formada per un total de 62 obres pintades a l’aire lliure, que mostraran els racons més especials i emblemàtics de la nostra comarca.

Per altra banda, aquesta exposició és també una manera de retre tribut als paisatgistes que fa dècades es reuneixen per pintar la nostra comarca i donar-la a conèixer, a través del seu art, arreu del territori.

L’exposició s’inaugurarà el divendres 30 de juny a les 19h, i degut a l’èxit de visitants, es prorrogarà fins el dissabte 30 de setembre. L’últim dia de l’exposició, a les 17h, tindrà lloc l’acte de cloenda que anirà a càrrec del pintor i actor manlleuenc Antoni Anglada, qui oferirà una visita guiada en clau d’humor i un monòleg de Joan Capri, en homenatge al centenari del seu naixement.