Permeabilitats

Amb aquesta mostra es vol posar en comú el treball de tres artistes (Joan Furriols, Pep Montoya i Jordi Lafon) que partint de diferents generacions comparteixen el mateix interès per la força evocadora dels objectes i la pintura. Objectes produïts, trobats o manipulats per suscitar diferents relats que es despleguen a través del joc i l’art amb un context i una disposició canviants.

L’expressió permeabilitats, d’aquesta exposició, fa referència a la propietat de deixar fluir, a un possible intercanvi que apel·la a la capacitat humana de crear sinergies culturals a partir de la mirada, una mirada que ens permet gaudir de l’art en totes les seves dimensions.

En el context de VICCC es vol destacar el caràcter singular i transversal d’aquesta exposició que combina diferents disciplines artístiques com: la pintura, l’escultura, el dibuix i el vídeo. Amb ella es fa un sentit homenatge al Joan Furriols, uns dels principals creadors de la ciutat, que ha tingut la deferència de compartir aquesta mostra per dialogar generosament amb el treball de Pep Montoya, artista d’una trajectòria ben consolidada i clar referent dels estudis de Belles Arts amb la seva tasca de coordinador del Màster de Producció i Recerca Artística de la Universitat de Barcelona, i per altra banda amb Jordi Lafon, artista implicat amb la cultura de Vic, membre vocal d’H des dels seus inicis, darrer Premi de Pintura de la Fundació Vila Casas, seguidor del Joan, ex-alumne del Pep i admirador dels dos.

L’exposició es podrà visitar en horari de museu, del 14 d’octubre de 2016 al 31 de gener de 2017.