Presentació del llibre “Des de quin on?”

El vigatà Víctor Sunyol presentarà al nostre museu el seu últim llibre “Des de quin on? Antologia 1976 – 2017″, que compta amb il·lustracions de Josep Ricart Rial. El llibre ha estat editat per Pagès Editors.

La presentació es farà el proper divendres 25 d’octubre a les 19:30h, i hi participarà Pep Paré, que parlarà del llibre amb l’autor, així com altres lectors que llegiran poemes del llibre.

L’acte forma part de les activitats organitzades per l’exposició temporal “La mamba verda al paradís”, de Josep Ricart i Rial, que es podrà visitar al nostre museu fins al 31 d’octubre.

L’autor

Víctor Sunyol (1955) és professor de llengua, escriptor i editor. Ha dirigit nombrosos tallers d’escriptura literària i de recursos per a la creativitat, tant en l’ensenyament formal com el no reglat, i ha reflexionat sobre aquestes qüestions en conferències i articles. El seu llibre Màquines per a escriure (1992) ha esdevingut un referent entre els manuals de la creativitat escrita.

Com a poeta, Sunyol busca una possibilitat de “dir” (més enllà del llenguatge-representació), materialitzada en diverses estratègies textuals que al llarg de les seves obres conformen un assaig de poètica discontínua i ramificada.  La seva poesia, present a diverses antologies, ha estat traduïda al francès, alemany, anglès, eslovè, italià i castellà.

(text: grup62.cat)