Sant Jordi al MAP

Aquest any, tenim moltes ganes de celebrar la diada de Sant Jordi amb vosaltres! Per aquest motiu, hem preparat diverses activitats per gaudir en família del museu, l’art i la cultura. A continuació us expliquem en detall:

UN VIATGE PER LA LITERATURA

Coneixerem les peces més destacades de la nostra col·lecció des d’un punt de vista diferent. Acompanyarem aquest recorregut comentat amb diversos textos que ens aproparan al context de cada peça: poesia trobadoresca, mitologia clàssica, literatura barroca, entre d’altres. De quins objectes parlaran aquests textos? Us animem a descobrir-ho!

Dia: dissabte 24 d’abril

Hora: 16.30h

Preu: activitat gratuïta amb l’entrada al museu (no s’aplicaran descomptes).

DESCOBRIM EL MUSEU

Visitarem la col·lecció d’arts decoratives aplegada per Andreu Colomer Munmany, que reuneix objectes d’una gran riquesa artística elaborats amb pell. Coneixerem l’origen de la col·lecció, les característiques de les seves peces artístiques i quines tècniques decoratives s’hi apliquen.

Dia: diumenge 25 d’abril

Hora: 11.30h

Preu: activitat gratuïta amb l’entrada al museu (no s’aplicaran descomptes).

VISITA COMENTADA A L’EXPOSICIÓ TEMPORAL

Montsita Riera i Jordi Lafon, artistes de l’exposició “Goula. Projecte d’art, joc i memòria”, ofereixen una última visita guiada com a cloenda de la seva exposició.

Ells mateixos ens explicaran com va sorgir l’exposició quan casualment se’ls va concedir una important reserva de l’excedent de peces Goula, i com van impulsar un projecte artístic per treballar sobre diferents propostes que inclouen aspectes com el joc, la reflexió, la xarxa, l’intercanvi i la participació per establir diferents mirades a partir d’un llegat comú.

Dia: dissabte 24 d’abril, a les 12h i a les 17h; diumenge 25 d’abril, a les 12h

Preu: activitat gratuïta amb l’entrada a l’exposició (no s’aplicaran descomptes).

TALLER DE SANT JORDI

Aquest any, com que no podrem fer el taller de Sant Jordi que fem habitualment, us proposem que el feu vosaltres a casa! Com? Doncs, molt fàcil! Preneu nota de tot el que necessitareu:

– Imaginació i ganes de celebrar un Sant Jordi diferent.

– Descarregar les imatges i pintar-les (les trobareu en el següent enllaç)

– Representar la llegenda de Sant Jordi (o bé, inventar-ne una de nova!)

– Gravar-vos i compartir-ho a les xarxes socials amb l’etiqueta #SantJordiMAP

Accepteu el repte? Animeu-vos!

Places limitades a totes les activitats. S’aconsella reserva prèvia.

Més informació i reserves 93.883 32 79 / info@museuartpellvic.cat