Setmana Santa

Coincidint amb les vacances de Setmana Santa, hem programat diverses activitats per descobrir el nostre museu:

LA PELL DEL MÓN

Viatjarem per tot el món per recuperar els objectes que la Kekacauan ha perdut per culpa d’un malvat bruixot. Petits i grans ens haurem de convertir en autèntics aventurers per trobar-los tots! Ens ajudeu?

Dijous 14 d’abril, a les 16:30h

Per a famílies amb infants de 5 a 9 anys

Preu: 4€ per participant. Reserva prèvia

VISITA LITERÀRIA

Recorregut de curta durada per conèixer les peces més destacades de la nostra col·lecció des d’un punt de vista diferent: el literari. Acompanyarem aquest recorregut amb diversos textos que ens aproparan al context de cada peça, des de poesia trobadoresca fins a mitologia clàssica, entre d’altres. De quins objectes parlaran aquests textos? Us animem a descobrir-ho!

Divendres 15 d’abril, a les 11:30h

LES OMBRES DEL MUSEU

Recorregut comentat de curta durada que permet descobrir alguna de les col·leccions del nostre museu. Amb aquesta visita aprofundirem en la col·lecció de figures per a teatre d’ombres per conèixer quina és la seva història i quins secrets amaguen.

Dissabte 16 d’abril, a les 16:30h

DESCOBRIM EL MUSEU

Visitarem la col·lecció d’arts decoratives aplegada per Andreu Colomer Munmany, que reuneix objectes d’una gran riquesa artística elaborats amb pell. Coneixerem l’origen de la col·lecció, les característiques de les seves peces artístiques i quines tècniques decoratives s’hi apliquen.

Diumenges 17 d’abril, a les 11:30h