Mercat del Ram i Setmana Santa

Amb motiu del Mercat del Ram de Vic, que enguany se celebra els dies 31 de març, 1 i 2 d’abril, us proposem diverses activitats:

TALLER DE PASQUA

Nou taller d’artesania on podreu fer petites manualitats per decorar les vostres palmes i palmons.

Divendres 31 de març, a les 17:30h
Dissabte 1 d’abril, a les 11:30h
Per a famílies amb infants majors de 3 anys
Preu: 6€ per infant. Reserva prèvia.

DESCOBRIM EL MUSEU

Visitarem la col·lecció d’arts decoratives aplegada per Andreu Colomer Munmany, que reuneix objectes d’una gran riquesa artística elaborats amb pell. Coneixerem l’origen de la col·lecció, les característiques de les seves peces artístiques i quines tècniques decoratives s’hi apliquen.

Diumenges 2 i 9 d’abril, a les 11:30h
Activitat gratuïta amb el preu de l’entrada. Reserva prèvia.

ELS ANIMALS D’EN QUEL

En Quel, el gegant del nostre museu, ha perdut tots els animals de la seva granja mentre treballava. Nosaltres, acompanyats d’un educador, ens convertim en autèntics exploradors per descobrir, a través de pistes i endevinalles, en quins objectes del museu s’han amagat.

Dimarts 4 d’abril, a les 11h
Per a famílies amb infants de 3 a 8 anys

LES PECES EXPLIQUEN UN CONTE – NOVETAT

Les peces expliquen la seva vida. Ens fan saber d’on venen, qui les va fer, com es vivia quan van néixer, a qui van servir, i tots aquells detalls secrets que ens situaran a la pell d’aquella peça fins a comprendre-la i estimar-la.

La Pellufa és una pandereta màgica que fa molts anys va venir a viure al museu, i per això en coneix tots els secrets! Abans de venir al museu, un llarg viatge la va portar a recórrer tot el món i a viure grans aventures. Si l’acompanyem per les sales del museu, ens explicarà històries i contes fascinants de les peces que s’hi guarden.

Dimecres 5 d’abril, a les 17h
Per a famílies amb infants de 3 a 7 anys

LA PASSIÓ A LA PELL. LA MORT DE JESÚS A TRAVÉS D’OBRES DESCONEGUDES – NOVETAT

Aprofitant el relat de la Passió de Jesús, en el marc de la Setmana Santa, des del MAP proposem una visita per descobrir “altres peces”. Peces que normalment no s’expliquen en les nostres visites. Parlarem del relat bíblic, però també d’iconografia i fins i tot de tècniques de decoració de pell.

Dijous 6 i divendres 7 d’abril, a les 11:30h
Activitat gratuïta amb el preu de l’entrada. Reserva prèvia.

LA PELL DEL MÓN

Viatjarem per tot el món per recuperar els objectes que la Kekacauan ha perdut per culpa d’un malvat bruixot. Petits i grans ens haurem de convertir en autèntics aventurers per trobar-los tots! Ens ajudeu?

Dissabte 9 d’abril, a les 11:30h
Per a famílies amb infants de 5 a 9 anys
Preu: 4€ per participant. Reserva prèvia.

Trobareu més informació a la nostra agenda d’activitats.