Mercat Medieval de Vic

Un any més, els carrers de la ciutat s’omplen d’història amb el Mercat Medieval de Vic. És per això que, des del MAP, proposem diverses activitats pensades per a tota la família:

Dies 3, 4, 6 i 10 de desembre, a les 11h: ELS ANIMALS D’EN QUEL. Ens convertirem en exploradors per descobrir, a través de pistes i endevinalles, en quins objectes del museu s’han amagat els animals que ha perdut en Quel, el nostre gegant. Activitat per a famílies amb nens/es de 4 a 8 anys. Preu: 4€ per participant.

Dimecres 7 de desembre, de 16:30h a 18:30h. TALLER DE NADAL. Prepararem les festes de Nadal amb un taller d’artesania pensat per als més petits de la casa. Amb imaginació i creativitat, experimentaran amb tot tipus de materials reciclats per fer ornaments nadalencs, jocs i boles de neu.. Activitat infantil conduïda per un monitor del museu que es farà càrrec dels petits. Preu: 5€ per participant.

– Dijous 8 de desembre, a les 11h. DESCOBRIM EL MUSEU. Visita guiada a la col·lecció permanent del museu per conèixer de prop l’origen de la col·lecció d’Andreu Colomer Munmany i la gran riquesa artística dels seus objectes. Activitat gratuïta amb el preu d’entrada al museu.

Per a més informació i reserves podeu contactar amb nosaltres al 93.8833279 i info@museuartpellvic.cat