Mercat Medieval de Vic

Un any més, els carrers de la ciutat s’omplen d’història amb el Mercat Medieval de Vic. És per això que, des del MAP, proposem diverses activitats pensades per a tota la família:

Dimecres 6 de desembre, a les 12h: DESCOBRINT EL MUSEU. Visita guiada a la col·lecció. Activitat gratuïta amb l’entrada al museu.

Dijous 7 de desembre, de 10:30h a 12:30h. TALLER DE PESSEBRES. Farem un pessebre molt especial per celebrar que aquest any es commemora el 800è aniversari d’aquesta tradició!

– Divendres 8 de desembre, a les 12h. ELS ANIMALS SINGULARS D’EN QUEL. Noves endevinalles i noves pistes ens faran recórrer l’exposició ‘Animals singulars’ per trobar tots els animals que en Quel ha perdut.

Dissabte 9 de desembre, a les 12h: LES ADOBERIES DE VIC I L’ORIGEN DE LES COL·LECCIONS DEL MAP. Descobrirem la història de les adoberies de Vic i el procés de treball de la pell, i ho acompanyarem amb un breu recorregut comentat a la col·lecció.

Diumenge 10 de desembre, a les 12h: PRESENTACIÓ DE LES PECES RESTAURADES. Aquest any s’han restaurat tres peces de la nostra col·lecció i us volem explicar quins treballs s’han dut a terme per recuperar-ne la seva forma i colors.

Per a més informació i reserves podeu contactar amb nosaltres al 93.8833279 i info@museuartpellvic.cat