Viu el Nadal al MAP!

Des del Museu, hem programat diverses activitats per què tota la família gaudeixi d’aquests dies especials amb nosaltres:

Divendres 22 i 29 de desembre, i dimarts 2 de gener, de 10:30h a 12:30h. TALLER DE PESSEBRES. Farem un pessebre molt especial per celebrar que aquest any es commemora el 800è aniversari d’aquesta tradició!

– Dimecres 27 de desembre, a les 10:30h. FEM TEATRE D’OMBRES D’ANIMALS SINGULARS. Convertirem els animals de l’exposició ‘Animals singulars’ en ombres, en un taller on els més petits elaboraran les seves figures i faran el seu propi espectacle teatral.

– Dijous 28 de desembre i dijous 4 de gener, a les 10:30h. EL TRESOR DELS REIS D’ORIENT. Un patge reial ens acompanyarà pel museu per mostrar-nos el gran tresor que els Reis d’Orient van deixar aquí ja fa molts anys.

Dissabtes 23 i 30 de desembre, a les 12h: LES ADOBERIES DE VIC I L’ORIGEN DE LES COL·LECCIONS DEL MAP. Descobrirem la història de les adoberies de Vic i el procés de treball de la pell, i ho acompanyarem amb un breu recorregut comentat a la col·lecció.

Diumenges 17, 24 i 31 de desembre, a les 12h: PRESENTACIÓ DE LES PECES RESTAURADES. Aquest any s’han restaurat tres peces de la nostra col·lecció i us volem explicar quins treballs s’han dut a terme per recuperar-ne la seva forma i colors.

Per a més informació i reserves podeu contactar amb nosaltres al 93.8833279 i info@museuartpellvic.cat